Jak mogę złożyć zamówienie

Składanie zamówienia

Złożenie zamówienia jest bardzo proste! Na naszej stronie możesz składać zamowienia przez całą dobę.

Produkty znajdziesz za pomocą wyszukiwarki lub nawigacji. Jeśli wybrała(e)ś produkt, możesz wybrać w zależności od produktu, kolor, rozmiar, smak a także ilość. Poprzez kliknięcie na "Dodaj do koszyka" dodajesz go do listy produktów zamówienia.

Następnie w prawym górnym okienku kliknij "Przejdź do kasy" i dostań się do procesu zamawiania. Jeśli jesteś już naszym klientem i robiła(e)ś u nas wcześniej zakupy, możesz zalogować się za pomocą twoich danych logowania. Jeśli jesteś nowym klientem, możesz łatwo i prosto utworzyć nowe konto.

Następnie na stronie zamówienia wystarczy wpisać adres dostawy i wybrać preferowaną metodę płatności. Następnie można ponownie sprawdzić swoje zamówienie i wysłać.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane tak szybko jak to możliwe.

Możesz wybrać maksymalnie dwie bezpłatne próbki z naszej przykładowej oferty dla każdego zamówienia w Cosmeterie Polska. Tę opcję znajdziesz w koszyku, gdy tylko dodasz jeden lub więcej produktów. Próbki zostaną następnie dodane do zamówienia.

Dlaczego każdy klient otrzymuje ograniczoną liczbę próbek?
Chcemy dać wszystkim naszym klientom możliwość zamówienia i wypróbowania kosmetyków. Jeśli pozwolimy na nieograniczoną liczbę próbek w przesyłce nie będziemy w stanie zagwarantować, że wszyscy nasi klienci otrzymają próbki.
Jak tylko otrzymamy większą ilość próbek od producentów, zwiększymy liczbę próbek do wyboru.

Dlaczego zmieniają się produkty oferowane jako próbki?
Otrzymujemy próbki od różnych producentów. Nie zawsze przesyłają nam te same próbki i nie zawsze taką samą ilość. Dlatego nasza oferta ulega regularnym zmianom.

Dlaczego klienci mogą wybierać próbki samodzielnie?
Ponieważ nasze środowisko jest dla nas ważne. Kiedyś wysyłaliśmy próbki, jeśli były dostępne. Niestety, nie wiedzieliśmy, czy nasi klienci naprawdę potrzebują tych próbek czy nie. Z tego powodu próbki często nie były używane lecz wyrzucane. Teraz, gdy wszyscy klienci mogą wybierać próbki produktów, które ich interesują. Ponadto zawsze mogą wypróbować nowe produkty. Wielu klientów dokładnie wie, czego chce i dlatego nie potrzebują próbek. W nowym systemie nie wyślemy Ci żadnych, jeśli ich nie wybierzesz. Pozwoli to zmniejszyć ilość odpadów.

Uwaga : Jeśli złożysz kilka zamówień w tym samym czasie, mogą one zostć połączone w jedną przesyłkę. W ten sposób zmniejszamy ilość odpadów opakowaniowych. Otrzymasz wtedy tylko dwie próbki, a nie sumę próbek wszystkich paczek.

Dostępność oraz ilość w magazynie

Staramy się zawsze mieć jak najwięcej produktów w magazynie. Produkty znajdujące się w magazynie zostają wysłane tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia roboczego.

Na stronie produktu możesz zobaczyć status produktu. Rozróżniamy produkty:

  • dostępny/e
  • gotowy do wysyłki w ciągu x dni / tygodni
  • chwilowo niedostępny/e
  • wysyłka bezpośrednio od producenta

Jesli umieściła(e)ś produkty w koszyku, możesz zobaczyć na stronie koszyka, kiedy ma nastapić przewidywana wysyłka.

Jeśli dojdzie do problemów z dostawą, zostaniesz przez nas o tym poinformowany.

Nasze opcje płatności

Dostępne formy płatności wPolska
Karta kredytowa.
Zapłać szybko i bezpiecznie kartą kredytową. Akceptujemy poniższe karty: VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB, MAESTRO.
Zapłata z góry
Po złożeniu zamówienia możesz całkiem spokojnie przelać sumę do zapłaty na nasze konto. Po zaksięgowaniu pieniędzy wysyłamy do Ciebie zamówienie.
Paypal
Płać prosto i bezpiecznie za pomocą konta Paypal.
Za pobraniem
Przy tej formie płatności płacisz za produkty bezpośrednio przy odbiorze. Nie zapomnij mieć przygotowanej odliczonej gotówki. Gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki towarów.

Jakie dodatkowe opcje dostawy są dostępne?

Kartka z życzeniami

Masz możliwość dodać do zamówienia osobistą kartkę z życzeniami. Możesz wybrać pomiędzy różnymi motywami, dodać osobistą wiadomość i zrobić podgląd karty.

Po złożeniu zamówienia nie jest możliwe wybranie opcji dodania kartki z życzeniami.

Dodaj rachunek do paczki

Opcja ta jest szczególnie ważna, jeśli chcesz wysłać paczkę jako prezent, bez dodanego do niej rachunku. W tym przypadku możesz podać adres rachunku i osobny adres dostawy. Paczka zostanie wysyłana na adres dostawy, a rachunek zostanie wysłany na adres rachunku.

Jeśli adresy rachunku i dostawy są takie same, otrzymasz obie rzeczy (czyli paczkę i rachunek) na podany adres, jednak każda rzecz zostanie zapakowana oddzielnie.

Co to chłodna wysyłka, świeża wysyłka, wysyłka przez producenta?

Wysyłka produktów chłodzonych

Aby zapewnić absolutną świeżość i najwyższą jakość w miesiącach letnich, produkty wrażliwe na ciepło będą wysyłane wyłącznie poprzez wysyłkę chłodzoną. Produkty, które zostały zadeklarowane jako schłodzone są automatycznie wysyłane w opakowaniu chłodzącym. Nie jest możliwe wyłączenie tej opcji.

To opakowanie jest izotermiczne z wytłaczanego polistyrenu, pokryte folią aluminiową o grubości 5 mm.

Opakowanie można wyrzucić do śmieci przeznaczonymi na tworzywa sztuczne i kompozyt.

Do automatycznej wysyłki chłodzonej będą doliczane 3,90€ dodatkowo do zwykłej przesyłki.

Wysyłka przez producenta

Niektóre produkty, tj. np. duże przedmioty są wysyłane bezpośrednio przez producenta. Tą informację widzisz w procesie zamawiania przy opcjach dostawy. Niestety przy tej opcji dostawy śledzenie wysyłki nie jest możliwe, ponieważ produkt nie jest wysyłany bezpośrednio z naszego centrum logistycznego.

Na życzenie pracownik z działu obsługi klienta chętnie udzieli dalszych informacji.

Co to notatka zamówienia?

Notatkę zamówienia możesz napisać w koszyku. Jest to dodatkowa informacja dla naszego magazynu. Niestety nie można za jej pomocą wysyłać wiadomości do danego spedytora.

Nasza Obsługa Klienta stara się przekazywać wiadomości usłudze przewozowej. Niestety, nie możemy zagwarantować, że firma dostawcza weźmie twoją wiadomość pod uwagę.

Jeśli chcesz zmienić zamówienie lub chcesz przekazać dodatkowe informacje skontaktuj się z naszą obsługą klienta .

Co oznacza stan mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w każdym momencie w zakładce "Moje konto", po otrzymaniu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz dokonać zmian, sprawdź status swojego zamówienia:

Oczekiwanie na wpłatę - wpłacona kwota nie została zaksięgowana na naszym koncie. Na tym etapie możesz jeszcze dokonać zmian w zamówieniu. W przypadku braku wpłaty wyślemy Ci co tydzień przez cztery tygodnie przypomnienie. Po upływie 4 tygodni zamówienie zostanie automatycznie wstrzymane. W przypadku dokonania wpłaty w późniejszym terminie zamówienie zostanie aktywowane.

Oczekiwanie na realizację - nasz system pomyślnie przyjął twoje zamówienie i oczekuje na realizację. Na tym etapie można dokonać jeszcze zmian w zamówieniu.

W trakcie realizacji - zamówienie jest w trakcie realizacji, czyli jest pakowane i przygotowywane do wysyłki. Nie można dokonać już żadnych zmian w zamówieniu.

Zrealizowane - zamówienie zostało wydane kurierowi 

Anulowane - zamówienie zostało anulowane.