3 wskazówki dla relaksu w codziennym życiu i lepszego snu

czwartek, 23 stycznia 2020

3 wskazówki dla relaksu w codziennym życiu i lepszego snu

Me-time

Spotkania, załatwienia i słaby sen mogą na dłuższą metę naprawdę utrudnić nam życie. Ze stresem i krążącymi myślami powoduje to bardzo złe połączenie. Cierpi na tym cera, ciało i psychika. Dzięki tym wskazówkom znajdziesz więcej spokoju w życiu codziennym.

Ciepło automatycznie zapewnia relaks

Czy to w postaci herbaty ziołowej, butelki z gorącą wodą lub kojącej kąpieli - ciepło rozluźnia ciało. Ponadto zapewnia lepszy przepływ krwi dzięki powiększonym naczyniom krwionośnym.

Różne dodatki do kąpieli, zawierające olejki eteryczne, moga Ci pomóc i wzmocnić efekt relaksujący. Magnez ma również pozytywny wpływ na sen. Środek zwiotczający mięśnie jest wchłaniany przez skórę i w ten sposób dostaje się do krwioobiegu. Sól do kąpieli z Morza Martwego od Alva Natural Cosmetics jest bardzo bogata w sole wapniowe i magnezowe i doskonale nadaje się do kojącej kąpieli.

Masaż punktu Shen

Punkt Shen Men jest również nazywany punktem „uspokój umysł” i znajduje się w małżowinie, gdzie rozgałęzia się łuk (zwany anty-helisą). Według tradycyjnej medycyny chińskiej ciało rozluźnia się automatycznie, gdy tylko ten obszar jest masowany.

Po prostu włóż palec wskazujący za ucho i umieść kciuk w punkcie Shen-Men. Pozwól palcom krążyć w tym punkcie przez około minutę. Mały masaż najlepiej stosować codziennie przed snem.

Prześpij całą noc

Przed snem należy pamiętać o kilku rzeczach, aby zapewnić spokojny sen. Należą do nich:

  • Jak najciemniejsze pomieszczenie lub maska do spania
  • Pomiędzy ostatnim posiłkiem a snem powinny upłynąć przynajmniej trzy godziny
  • Nie jedz wieczorem pokarmów trudnych do strawienia (takich jak surowe jedzenie lub rośliny strączkowe)
  • Brak kofeiny po 17:00
  • Zrezygnuj z popołudniowej drzemki
  • Kładź się spać zawsze o tej samej porze
  • Nie pij za dużo wody przed snem
  • Pomieszczenie nie powinno być zbyt ciepłe (optymalnie pomiędzy 17 a maks. 20 stopni)
  • Wywietrz pomieszczenie tuż przed pójściem spać

Czasami jednak myśli po prostu krążą za dużo i wszystkie te wskazówki niewiele dają. Możesz pomóc sobie kapsułkami YLUMI Sleep. Jest to naturalny suplement odżywczy, który może zapewnić lepszą jakość snu dzięki kwiatowi męczennicy, lawendy, waleriany i naturalnemu hormonowi snu - melatoninie.

Tak zwane spraye do poduszek mogą również zapewnić spokojniejszy sen za pomocą relaksujących mieszanek zapachowych.

Zdjęcia: Hayley Catherine przez Unsplash