Power Moms w branży kosmetycznej

Power Moms w branży kosmetycznej

Prezesi, kobiety wpływowe, super mamy.

Mamy są naszymi superbohaterami, najlepszymi przyjaciółkami, wzorami do naśladowania, a czasem także pastorami. W tym przypadku 3 kobiet, które chcielibyśmy Wam przedstawić, również założyło własną firmę. Powiedzielibyśmy, że jest to kobieca siła w najlepszym wydaniu!

Sophie Ryba / Cosmeterie

Przede wszystkim chcemy przedstawić Wam Sophie, założycielkę i kobietę o absolutnej mocy. W 2014 roku założyła Cosmeterie jako swój główny projekt, który ma dać niezależnym sklepom i markom możliwość zaistnienia w Internecie. W międzyczasie nie tylko zarządza naszym sklepem internetowym jako założycielka i dyrektor zarządzająca, ale jednocześnie pracuje również na stanowisku power mom.

Dr. Theresa Friedrich / Derma ID

Najwyższej jakości, szyta na miarę pielęgnacja twarzy - taki cel wyznaczyła Theresa Friedrich, decydując się w 2011 roku na założenie własnej marki kosmetyków. Obecnie bardzo udane i odpowiednie również dla wrażliwych typów skóry i alergików, wszystkie produkty są wytwarzane we własnym zakresie i ponownie sprawdzane ręcznie, zanim dotrą do klienta. Jako super mamusia, niektóre z bestsellerów Derma ID obejmują produkty dla matek i dzieci.

Isabel Zinnagl / Alma Babycare

Isabel Zinnagl zainspirowała się swoją córką Almą, ponieważ po narodzinach córki zauważyła, że na rynku nie ma produktów pielęgnacyjnych, które spełniałyby jej wymagania. Dlatego w 2016 roku bez zbędnych ceregieli założyła swoją markę Alma Babycare. Ponadto od 2014 roku prowadzi bloga „Salon Mama”, a teraz jest także mamą dwójki dzieci.