Poznaj założyciela: NUORI

Poznaj założyciela: NUORI

Cosmeterie w rozmowie z Jasmi Bonnén

Nadanie naszym markom twarzy i opowiedzenie ich historii - to cel serii wywiadów Meet the Founder! Tym razem rozmawialiśmy z Jasmi Bonnén, założycielką NUORI.

Na początek, czy możesz nam powiedzieć coś o sobie i swojej ścieżce kariery?

Urodziłam się w Finlandii, ale wyjechałam za granicę, gdy miałam 6 lat i spędziłam dzieciństwo w różnych krajach. Jako młoda profesjonalistka przeniosłam się do Danii, gdzie rozpoczełam karierę jako konsultantka ds. Zarządzania w McKinsey & amo; Co. Zaczęło się. Szybko odkryłam, że farmaceutyka, dobra konsumpcyjne i marketing to jedne z moich ulubionych dziedzin. Tak więc złożyłam podanie o pracę do L'Oréal. Zaczęłam tam jako Product Manager w L'Oréal Paris Make-up, a następnie zostałam awansowana na Marketing Managera marki L'Oréal. Zanim założyłam NUORI, przez kilka lat pracowałam jako Senior Partner i Managing Director w Kontrapunkt, duńskiej agencji projektowo-brandingowej.

Co zainspirowało Cię do założenia firmy i jaka filozofia się za tym kryje?

Pomysł na własną linię do pielęgnacji skóry zrodził się podczas pracy w L'Oréal. Dowiedziałam się, że większość kosmetyków ma okres przydatności do spożycia co najmniej dwa i pół roku, a w wielu przypadkach 4 lata lub więcej. Ma to na celu uniknięcie „kłopotów” z datami wygaśnięcia i umożliwienie producentom produkcji w dużych ilościach w celu obniżenia kosztów jednostkowych. Gdy się tego dowiedziałam, zacząłem czytać o związku czasu i kosmetyków. Zaskoczyło mnie, że niektóre badania wykazały, że powszechnie używane składniki, takie jak witaminy, tracą swoje korzystne właściwości w ciągu miesięcy - a nie lat - z powodu utleniania. Inną wadą jest stosowanie syntetycznych konserwantów i innych dodatków, które są potrzebne do utrzymania formuły w czasie. Coraz bardziej utwierdzałem się w przekonaniu, że na rynku potrzebujemy świeżej alternatywy dla skóry. Sześć lat temu w końcu odważyłam się rzucić wygodną pracę w firmie i podjąć krok w kierunku przedsiębiorczości.

Nasza filozofia opiera się na prostym fakcie, że świeżo zmieszane produkty do pielęgnacji skóry dają nam wyjątkową możliwość nie tylko „oczyszczenia”, ale także stworzenia całkowicie naturalnych produktów, które zapewniają sprawdzone rezultaty:

1. Nasze produkty mogą psuć się w sposób naturalny, ponieważ nie są dodawane żadne syntetyczne konserwanty ani inne dodatki, aby sztucznie przedłużyć trwałość i okres trwałości produktów.

2. Skuteczność dowolnej formuły NUORI jest wyższa, ponieważ składniki aktywne nie są osłabiane przez czasowy rozpad.

Co stoi za nazwą marki NUORI?

Nuori oznacza „młody” w języku fińskim, a słowo to obejmuje również skandynawskie słowo „nu”, które oznacza „teraz”. Pomyślałam, że to świetny sposób na połączenie mojego fińskiego dziedzictwa z pojęciem czasu - zarówno pod względem tworzenia najświeższych produktów do pielęgnacji skóry na rynku, jak i pod względem docenienia chwili, w której jesteśmy tutaj i teraz.

Gdzie widzisz swoją markę za 5 lat?

Postrzegam siebie jako poważnego gracza w czołówce innowacji w dziedzinie naturalnej pielęgnacji skóry. I mam nadzieję, że nasza firma nadal będzie się wtedy czuć jak jedna wielka rodzina - po prostu rozrzucona po kilku innych lokalizacjach.

Który produkt NUORI jest Twoim ulubionym?

To trudne pytanie - to jak zapytać, które z moich dzieci jest moim ulubionym! Jestem uzależniona od naszej Supreme Moisture Mask. Silnie skoncentrowana formuła składa się z naturalnego kwasu hialuronowego, łagodzącej betainy oraz udoskonalającego skórę niacynamidu (witamina B3). Po kilku minutach od aplikacji maska staje się przezroczysta, dzięki czemu można ją nosić przez całą noc, aby rano uzyskać idealnie promienny blask. Doskonale sprawdza się również na długich trasach lub po dniu spędzonym na plaży.