Poznaj założyciela: Dr. Dennis Gross

Poznaj założyciela: Dr. Dennis Gross

Twarz odnoszącej sukcesy marki.

Tym razem w ramach Meet the Founder opowiemy Ci o historii marki kosmetyków Dr. Dennis Gross. Założyciel o tej samej nazwie z Nowego Jorku jest jednym z najbardziej innowacyjnych dermatologów naszych czasów.

Opowiedz nam trochę o sobie i swojej dotychczasowej ścieżce kariery.

Dorastałem w Nowym Jorku i zawsze kochałem naukę. Swoją karierę rozpocząłem jako badacz raka skóry, studiując czerniaka w Memorial Sloan Kettering. Tutaj poznałem zawiłości tego, jak zachowują się komórki skóry, co sprawia, że są „szczęśliwe” i jak opracować systemy dostarczania, które są w stanie w najlepszy możliwy sposób penetrować komórki skóry, aby móc odpowiednio opracować zabieg. Na początku nie wiedziałem, że chcę zostać dermatologiem. Ale po spędzeniu dnia w laboratorium zdałem sobie sprawę, że chcę wchodzić w interakcje z ludźmi i robić coś, co pomoże im bezpośrednio. Otworzyłem swoją pierwszą praktykę dermatologiczną ponad 25 lat temu i obecnie prowadzę dwie praktyki: jedną na Manhattanie i jedną w Hamptons. Wprowadziliśmy markę do pielęgnacji skóry z mojej praktyki 21 lat temu i teraz jest to marka globalna.

Co zainspirowało Cię do założenia własnej firmy i jaka jest Twoja filozofia?

Zainspirowała mnie do tego moja żona Carrie. Na naszej pierwszej randce godzinami rozmawialiśmy o pielęgnacji skóry - pokazała mi środki nawilżające, których używa i byłem w szoku. Formuły nie zawierały żadnych aktywnych składników, zasadniczo były fantazyjnymi nawilżaczami, ale nie miały rzeczywistych właściwości przeciwstarzeniowych. Od tego momentu zacząłem rozumieć brak skutecznych produktów do pielęgnacji skóry na rynku i wiedziałem, że mogę wypełnić tę pustkę. Najpierw opracowałem Alpha Beta Peel, "In-Office-Peeling", który łączy w sobie kilka kwasów, aby osiągnąć wspaniałe rezultaty bez żadnych podrażnień, a Carrie nalegała, aby istniała również wersja do użytku domowego. W ten sposób w 2000 roku narodziła się marka Dr. Dennis Gross Skincare. Sam formułuję każdy produkt i łączę mieszankę najlepszych naturalnych przeciwutleniaczy, witamin i składników roślinnych z najlepszymi naukowo systemami dostarczania.

Inspiracją do stworzenia linii są moi pacjenci. Po usłyszeniu o ich niezadowoleniu z innych produktów do pielęgnacji skóry, tworzę różne rozwiązania do zastosowania w domu. Moja filozofia polega na mieszaniu wysokiej jakości składników i najnowocześniejszych systemów dostarczania, aby osiągnąć rzeczywiste rezultaty bez podrażnień.

Jaka historia kryje się za nazwą marki?

Nasza marka była jedną z pierwszych - jeśli nie pierwszą - kliniczną marką produktów do pielęgnacji skóry, która trafiła na rynek. Jesteśmy wyjątkowi, ponieważ jestem praktykującym dermatologiem odpowiedzialnym za formułowanie produktów. Marka jest imiennikiem jako obietnica dla konsumentów, że w pełni przetestowałem, zbadałem i przejrzałem każdy składnik i system dostarczania.

Gdzie widzisz swoją markę za 5 lat?

Postrzegam naszą markę jako godną zaufania, dobrze znaną nazwę - nie tylko symbolizującą nasze produkty, ale także edukację, jaką dajemy konsumentom. Prowadzimy kursy mistrzowskie dotyczące pielęgnacji skóry, podczas których rozmawiamy o składnikach, typach skóry, problemach skórnych itp., aby konsumenci byli poinformowani i mogli dokonywać najlepszych wyborów dla ich własnej skóry.

Który produkt DDG jest Twoim ulubionym?

Nawet po 21 latach Alpha Beta Daily Peel jest nadal moim produktem numer jeden.